Gildia BractwoCieni

Forum za potrzebą gildii - BractwoCieni

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2010-08-21 20:55:04

kamiiltrawa

Administrator

Zarejestrowany: 2010-08-21
Posty: 20
Punktów :   

Bossy

Pierwsza Wioska

-brak-

Druga Wioska


Best Kapitan (Poziom 41)

Informacje:
Jeden z najłatwiejszych Bossów. Wielu graczy zabija tego bossa, ponieważ dropi z niego kartka z pamiętnika
Atak: Atakuje wręcz. Jego obrażenia wynoszą zazwyczaj ok. 500 - 3k HP.
Obstawa: Pomagają mu 2 Dzikie Łuczniki i 2 Dzikie Generały.
Taktyka: Zabijamy obstawę i atakujemy Bossa.
Skuteczny bonus: Brak
Drop: Kamień Duchowy, Złoty Klucz, Shuriken +, Strona Pamiętnika (misja), yang.

Małpi Loch (Łatwy, Normalny, Trudny)

Skalista Małpa (Poziom 30, Łatwy Loch Małp)

Informacje:
Ten Boss występuje na samym końcu Łatwego Małpiego Lochu.
Atak: Atakuje wręcz, jego obrażenia zazwyczaj wynoszą ok. 500 - 1k HP.
Obstawa: Cała komnata Słabych Małpich Generałów i Wojowników.
Taktyka: Wchodzimy do komnaty, zabijamy pierw obstawę, a na końcu Bossa.
Skuteczny bonus: Silny przeciwko zwierzętom.
Drop: Kamień Duchowy, Zioło z Łatwych Małp, Yang

Chodząca Małpa (Poziom 43, Normalny Małpi Loch)

Informacje:
Ten Boss występuje na samym końcu Normalnego Małpiego Lochu.
Atak: Atakuje wręcz, jego obrażenia zazwyczaj wynoszą ok. 1k - 3k HP.
Obstawa: Cała komnata Małpich Żołnierzy, Miotaczy i Kamiennych Małp
Taktyka: Wchodzimy do komnaty, zabijamy pierw obstawę, a na końcu Bossa.
Skuteczny bonus: Silny przeciwko zwierzętom.
Drop: Medal Konny, Zioło z Normalnych Małp, Kamień Duchowy, Yang

Małpi Lord (Poziom 55, Trudny Loch Małp)

Informacje:
Ten Boss występuje na samym końcu Trudnego Małpiego Lochu.
Atak: Atakuje wręcz, jego obrażenia zazwyczaj wynoszą ok. 2k - 5k HP.
Obstawa: Cała komnata Małpich Żołnierzy, Miotaczy i Kamiennych Małp
Taktyka: Wchodzimy do komnaty, zabijamy pierw obstawę, a na końcu Bossa.
Skuteczny bonus: Silny przeciwko zwierzętom.
Drop: Medal Konny, Zioło z Trudnych Małp, Kamień Duchowy, Yang, Zbroje na 54lvl

Dolina Orków

Wódz orków (Poziom 50)

Informacje:
Respi się on niedaleko Wieży Hwang, która znajduje się w środku Doliny Sengruong.
Atak: Atakuje maczugą, która potrafi odrzucać. Jego obrażenia to 1k-3k.
Obstawa: Towarzyszą mu 2 Czarne Orki w tym 1 zwiadowca oraz Zwykły Zwiadowca
Taktyka: By zabić tego bossa nie potrzebujemy Marmuru Polimorfi. Jedynie co nam potrzeba to szamana smoka z Pomocą Smoka M1+ i troszkę obrony.
Skuteczny bonus: Silny przeciwko orkom
Drop: Kamień duchowy, Szkatułka Wodza Orków, Kamień Fundacyjny
Drop ze szkatułki: Yang, Doświadczenie, Bronie na 65lvl, Zbroje na lvle 48 - 61, Kryształowa biżuteria, Opaski Zapomnienia, Księga Lidera, Rękawica Złodzieja, Pierścień Doświadczenia (od 30 min do 1h).

Wieża Hwang

Ezoteryczny Przywoływacz (poziom 54) i Reinkarnacja Ezoterycznego Przywoływacza (Poziom 62)

Informacje:
Jedyny boss, po którym pojawia się wzmocniona wersja tego samego bossa. Nie opłaca się ich zabijać , ponieważ nic wartościowego z nich nie dropi. Występuje on w ostatniej platformie świątyni.
Atak: Atakuje wręcz i błyskawicami. Jego obrażenia to 1k do ~3k. Obrażenia Reinkarnacji to 2k do 6k.
Obstawa: Deski
Taktyka: Na tego bossa, najlepiej mieć bron na 30lvl, powyżej +6 i dobre średnie obrażenia. Dodatkowo rzeczy z bonusami do życia i otrucia. Również jak do każdego bossa przyda nam się szaman smok z dobrymi skilami bufującymi. Zmieniamy się w potwora przy użyciu Marmuru Polimorfi i atakujemy bossa.
Skuteczny bonus: Silny przeciwko ezoterykom
Drop: Yang, Nieznany Talizman +, Dykta

Zjawa Żółtego Tygrysa (Poziom 75)

Informacje:
Atak: Zadaje obrażenia około 5 - 8k
Obstawa: Drzewne Żabie Przyw. i Generały Ropuch.
Taktyka: Również w tym przypadku dobrze by było mieć broń na 30lvl z dobrymi średnimi, coś na otrucie do bonusy do życia. Tutaj również przyda się pomoc szamana smoka. Zmieniamy się w potwora przy użyciu Marmuru Polimorfi i atakujemy bossa.
Skuteczny bonus: Brak
Drop: Kamień Duchowy, Szkatułka Zjawy Żółtego Tygrysa, Kamień Fundacyjny
Drop ze szkatułki: Pierścień Doświadczenia, Rękawica Złodzieja, Pigułka Krwi, Zwój Błogosławieństwa, Łzy Bogini, bronie oraz zbroje na 61lvl.

Loch Pająków

Królowa Pająków (Poziom 60)

Informacje:
Atak: Zwykły i trucizną. Zabiera ok. 1k-3k.
Obstawa: 1-2 Szpon. Truj. Pająk i 1-2 Truj. Pająk Żołnierz.
Najczęściej zabijany boss tuż po Wodzu Orków. Występuje on w Czerwonej Komnacie.
Taktyka: Potrzebujemy stary dobry zestaw, czyli przedmioty do życia i otrucia. Szaman smok bufuje nas, a my się zmieniamy w potworka Marmurem Polimorfi i atakujemy go.
Skuteczny bonus: Brak
Drop: Yang, Szkatułka Królowej Pająków, Kamień Duchowy
Drop ze szkatułki: Pierścień Doświadczenia, Rękawica Złodzieja, Łzy Bogini, Zwój Błogosławieństwa, Płaszcz Uciekiniera, Pigułki Krwi, Zbroje na 48 - 61lvl, Bronie na 65lvl, Biżuteria z niebiańskich łez.

Pustynia

Olbrzymi Pustynny Żółw (Poziom 67)

Informacje:
Żółw respi się w oazie. Ale i tak należy szukać żółwia na całej pustyni, ponieważ gracze odlurowywują go.
Atak: Tąpnięciem zabiera od 5k aż do 8k.
Obstawa: Pustynny Zawadiaka, Wężowy Łucznik i Miecznik, Skorpion Łucznik i Młody Człowiek Skorpion
Taktyka: Potrzebujemy stary dobry zestaw, czyli przedmioty do życia i otrucia. Szaman smok bufuje nas, a my się zmieniamy w potworka Marmurem Polimorfi i atakujemy go. Najważniejsze bez silnego na G (wtedy nas nie odrzuca) żółw jest nie do ubicia, zbyt szybko się regeneruje.
Skuteczny bonus: Brak
Drop: Kamień Duchowy, Szkatułka Olbrzymiego Pustynnego Żółwia
Drop ze szkatułki: Zwoje Błogosławieństwa, Księgi Umiejętności, Yang, Bronie na 65lvl, Opaski Zapomnienia, Pigułki Krwi, Płaszcz Uciekiniera, Instrukcje.

Góra So - Han

Dziewięć Ogonów (Poziom 72)

Informacje:
Atak: Zabiera od 5 do nawet 10k.
Obstawa: 3 Lodowe Golemy,Yeti i Zaczarowany Lód. Przywołuje potwory w trakcie atakowania go.
Występuje w okolicach NPC zwanego teleporterem.
Taktyka: Przedmioty z bonusem na życie i otrucie. Zmieniamy się w potwora, a szaman smok nas bufuje.
Skuteczny bonus: Brak
Drop: Kamień Duchowy, Szkatułka Dziewięciu Ogonów
Drop ze szkatułki: Rękawica Złodzieja, Zwoje Błogosławieństwa, Zbroje na 61lvl, Bronie na 65lvl.

Piekło

Ognisty Król (Poziom 73)

Informacje:
Występuje w okolicach teleportera.
Atak: Zabiera od 5k do 8,5k
Obstawa: brak
Taktyka: Przedmioty z bonusem na życie i otrucie. Generalnie tego bossa zabija się bez Marmuru Polimorfi. Tylko co to potrzebujemy szamana smoka, który będzie nas buffować.
Skuteczny bonus: Silny przeciwko diabłom
Drop: Szkatułka Ognistego Króla, Kamień Duchowy
Drop ze szkatułki: Bronie na 65lvl, Zbroje na 61lvl, Rękawica Złodzieja, Zwój Błogosławieństwa, Pierścień Doświadczenia

Wieża Demonów

Król Demonów (Poziom 73)

Informacje:
Ten boss występuje na 2 piętrze wieży demonów.
Atak: Zadaje obrażenia od 3k do 6k.
Obstawa: Brak
Taktyka: Zazwyczaj jak idzie się na kowala to wszyscy atakują tego bossa i nie potrzeba mieć zbytnich bonusów.
Skuteczny bonus: Silny przeciwko nieumarłym
Drop: Kamień Duchowy, Księga Umiejętności, Mikstury, Yang, Bronie na 60lvl.

Elit. Król Demonów (Poziom 75)

Informacje:
Ten boss występuje na 5 piętrze wieży demonów. Należy zabić go jako ostatniego inaczej może nie pokazać się kowal.
Atak: Zadaje obrażenia od 3k do 6k.
Obstawa: Brak
Taktyka: Zazwyczaj jak idzie się na kowala to wszyscy atakują tego bossa i nie potrzeba mieć zbytnich bonusów. Jeśli jednak samemu chciało by się go zabić to potrzeba przedmiotów z bonusem do życia i otrucia. Również przydał by się szaman smok.
Skuteczny bonus: Silny przeciwko nieumarłym
Drop: Kamień Duchowy, Szkatułka Króla Demonów
Drop ze szkatułki: Pierścień Doświadczenia, Rękawica Złodzieja, Peleryna Męstwa, Płaszcz Uciekiniera, Zwój Błogosławieństwa, Pigułka Krwi, Zbroje na 61lvl i Bronie na 65lvl.

Umarły Rozpruwacz (Poziom 78.)

Informacje:
Ten Boss występuje na 8 piętrze. Jest ostatnim bossem w Wieży Demonów.
Atak: Zwykłym uderzeniem zabiera od 1k do 8k. A skillem może zabrać aż 10k.
Obstawa: Brak
Taktyka:Wszystkie osoby atakujące go muszą mieć minimum 75 poziom. Ninja atakuje bossa z łuku, sura BM atakuje ze skilli zasięgowych, wojownik zamienia się w potworka Marmurem Polimorfi i też atakuje Bossa, a szaman buffuje wszystkie klasy postaci.
Skuteczny bonus: Silny przeciwko nieumarłym
Drop: Szkatułka Umarłego Rozpruwacza, Kamień Duchowy
Drop ze szkatułki: Zbroje na 61 i 66lvl. Bronie na 65, 70 i 75lvl.

Czerwony Las

Olbrzymi Duch Drzewa (Poziom 84)

Informacje:
Jest to jedyny boss, który respi się z metinów Ta-Young, Jeon-Un
Atak: ???
Obstawa: Boss wychodzi z Kamienia Metin.
Taktyka: Przedmioty z bonusem na życie. Szaman smok nas buffuje, a my go atakujemy. Na tego bossa nie potrzebujemy zmieniać się w potwora.
Skuteczny bonus: Brak
Drop: Yang

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.malaguti.pun.pl www.muprohibitionservers.pun.pl www.linkomania.pun.pl www.buk-chat.pun.pl www.l2extasy.pun.pl